2014. február 6., csütörtök

▲Chapter 2▲

Sziasztok!!♥ Megjött a várva várt 2. rész.! Nagyon remélem/reméljük hogy tetszeni fog♥. Ismét szólok hogy a következő rész is csak 2 komi után fog jönni! És szeretném ha nagyon sokan komiznátok!! És a pipálást se felejtsétek el!!:$♥
Timii xx és ~Riaa


A levél Harrytől érkezett.
  Az állt benne,hogy egy óra múlva találkozzunk a kedvenc kávézónkban.Nagyot dobbant a szívem és örömömben ugrándozni kezdtem.
-Mi az?!!-kérdezte nagy kiváncsisággal Amy.
-Elhivot randizni!Jeeee!-sikitoztam boldogan fel alá szökdécselve.
-Juuuj!Na de akkor készülődj!-ujjongott Amy.
-Oké,oké!-feleltem széles mosollyal.

Még szeret.Tuti.Vajon mivel akar meglepni.Uhh annyira izgulok!-gondolkoztam el,miközben Amyvel már ruhát választottunk.
A nagy válogatás után sikerült kiválasztanom a megfelelő ruhát,ami egy rövidebb szoknya volt,fekete felső résszel és zöldes-kék aljal.Választottam hozzá egy fekete cipőt és felvettem a kedvenc karkötőm ,meg a fekete masnim.
 A ruhám:




Ezután gyorsan tettem magamra egy kis sminket,megigazitottam a hajam és a megbeszélt időpont előtt 10 perccel el is indultunk.
   A kávézóhoz érve sehol senki.Majd mikor hirtelen oldalra forditottam a fejemet számomra sokkoló volt amit láttam.............
Harry és egy velem egykorú lány vadul falták egymás ajkait.És,ha ez még nem lenne elég,Harry felnézett és rám kacsintott,majd a kis ribancával elkezdtek röhögni,aztán hátat fordítottak és eltűntek.
-Ez mi a szar volt?!Amy!Ez mi?!...Ez ez...Ezt nem hiszem el..-ordítottam zokogva,miközben összerogytam sirásomban.
-El...Meg kell nyugodnod!-nyugtatott Amy.
-Nem!Nem tudok lenyugodni...!!!Ezt nem bírom!Most megyek!Ne haragudj!Szia!-mondtam,majd sírva hazaszaladtam.

Mikor hazaértem idegesen becsaptam magam mögött az ajtót.Levettem a kabátomat.
Elővettem egy doboz cigit,meg egy Jack Daniel's-et.Kerestem valamit ami éles.Találtam is egy pengét.Pont megfelelő.Ideje véget vetnem az életemnek.

♥Amy szemszöge♥ 
El nagyon összeomlott,mikor meglátta Harryt azzal a lánnyal.Teljesen megértem.Szerintem mindenki kiakadt volna a helyében.Nem tudom elhinni,hogy Harry,hogy lehet ekkora paraszt.Pedig El nagyon szereti.Nem hiszem,hogy hamar túlteszi magát a kapcsolatukon.
  Miután Eleanor sirva elrohant nagyon ideges lettem.Iszonyatosan féltem.Félek,hogy mit csinál vajon,hisz egyedül van otthon.Gyorsan el is indultam utána.
 Meg is érkeztem egy kis séta után.Az ajtó nyitva volt.Bementem.Sötét volt,és csend.Elindultam El háló szobája felé.Benyitottam és El a földön feküdt eszméletlenül.A keze tiszta vér volt.Teli sebbekkel.A földön pedig egy véres penge hevert.Valamint az ágyon egy üres Jack Daniel's-es üveg volt és egy doboz cigi.
Elállt a lélegzetem............
-NEEEEE!!!EL!!!-ordítottam sirógörcsöm közepette.

5 megjegyzés:

  1. Köviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gyorsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDD

    VálaszTörlés
  3. Köviiiit nagyon gyorsaaaan :)))

    VálaszTörlés
  4. Gyorsangyorsangyorsaaaan!!! (!!!!!!!!!!!!!!!!) :) ♥

    VálaszTörlés