2014. február 2., vasárnap

▲Chapter 1▲

 Nos ez lenne az első rész. Nem olyan hosszú de remélem tetszik.!♥ 2 komi után hozzuk a kövi részt! 
Timi xx
 
♥Eleanor szemszöge♥ 

Itt ülök egyedül a sötét szobában és csak sírok. Pontosan nem tudom hogy mióta vagyok itt....de azt tudom hogy mit tettem. Elveszítettem. Nem hiszem el hogy ekkora nagy barom vagyok!!! Hogy csinálhattam ekkora nagy faszságot??? 

♥Visszaemlékezés♥ 

-Most megint mi bajod van??-ordított.
-Te bazd meg!!-válaszoltam.
-Mit tettem már megint??
-Csak annyit hogy létezel!!
-Ja bocsáss már meg!!  Többet nem fog elő fordulni! 
-Oh annak nagyon örülnék! 
-Pofán vágni nem akarsz??? 
-Nem képzeld! Inkább mindjárt lehánylak mert már hányingerem van tőled!! 
-Hát ez szuper!! Már hányingered is van a volt pasidtól?? 
-Szóval....akkor mi most..szakítottunk..??-kérdeztem enyhültebb hanggal.
-Miért ezek után mire számítottál??-mondta. 
-Hát..jó! Engem nem érdekel!! 
-Jó!! De másnap ne menjünk egymáshoz sírva hogy jöjjünk össze megint!! 
-Oké!! 
Ezzel megfogta a kabátját és kiviharzott az ajtón, majd jó erősen becsapta maga után. 
Én pedig oda mentem az ajtóhoz hogy utána szaladjak..de nem volt bátorságom. Így csak szép lassan lecsúsztam és csak sírtam és sírtam...

  

♥Visszaemlékezés vége♥

És most itt ülök egyedül a szobában és még mindig sírok. Már van 1 hete hogy szakítottunk, de még mindig nem vertem ki a fejemből. Mióta szakítottunk teljesen elment az életkedvem..nem ettem, nem csináltam semmit. Még a suliból is lógtam. Bár igazából szartam az egészre. Nem érdekelt senki és semmi. Egye egyedül csak Ő. Még mindig nem hiszem el hogy ezt tettem. Én basztam el az egészet.
Úgy döntöttem hogy most lefürdök és felhívom Amyt a legjobb barátnőmet. Ő talán tud rajtam segíteni. 
Miután végeztem a fürdéssel előkaptam a telómat és megkerestem a névjegyzékben Amyt majd rámentem a hívásgombra és már tárcsáztam is a számát. 
-Szia Amy.-szipogtam. 
-Szia El. Mi a baj???-hangjában félelmet véltem felfedezni.
-Majd elmesélem csak kérlek gyere át.-mondtam sírva. 
-De hát suliban vagyok.-mondta. 
-Kérlek Amy....szükségem van rád.
-Adj 10 percet!-mondta majd letette a telót. 
Amíg Amy meg nem jön, gondoltam csinálok magamnak egy kakaót. Kimentem a konyhába és elővettem mindent ami a kakaó megcsinálásához kell és el is készítettem.
Ahogy bolond barátnőm megígérte 10 percen belül meg is érkezett.
-Szia El.-ölelt meg. 
-Szia Amy.-öleltem meg könnyes szemmel. 
-Ma mondd el most már hogy mi történt!-vonszolt magával a kanapéra. 
-SZAKÍTOTTUNK!!-kezdtem el újra sírni és átöleltem. 
-Mi??? Miért???-ámult el. 
-Veszekedtünk....és...és..szakítottunk!!-sírtam tovább.
-Jaaaaj El. Én annyira sajnálom. Figyi behoztam a postát mert gondolom most nem szívesen járkálnál ki.
-Köszi.-vettem el tőle a leveleket, majd elkezdtem megnézni őket.
És olyat találtam amitől még a lélegzetem is elállt........................... 

3 megjegyzés: